Jak podnieśc morale wojska

Wątek w temacie: Dla początkujących

Wyniki od 1 do 7. Przejdź do strony: 1
Post #1, autor: Adarius
napisany: 23. marca 2011, środa, 10:29
brak awatara
Sorry za pewnie podstawowe pytanie ale jestem nowy i zielony jak pietruszka na wiosne a pomimo przeszukania forum nie znalazłem odpowiedzi - może źle szukałem? Podniesienie żołdu - to wiem, ale są jakieś inne sposoby?

Post #2, autor: mularzx
napisany: 23. marca 2011, środa, 10:37
awatar
Generalnie głównym sposobem podniesienia morale oddziału jest żołd, ale podniesienie żołdu może nic nie dać kiedy oddział głoduje. Należy wtedy dać mu żywność, bądź podzielić na grupy 50 osobowe i rozrzucić po różnych polach.

Post #3, autor: Avathar
napisany: 23. marca 2011, środa, 11:05
awatar
Dodatkowo morale oddziału podnosi jeszcze bohater, najlepiej dobrze wyszkolony w dowodzeniu.

Post #4, autor: Luty
napisany: 23. marca 2011, środa, 11:20
awatar
nie zapominajmy też o ZAMKU.

Czyli Adarius - A)dajesz wojsku 2x żołd B) dajesz wojsku żarcie C) do każdej 50 przydzielasz zasłużonego bohatera D) budujesz zamek i pakujesz tam drużynę książęcą. Morale zbliża się niebezpiecznie do 12* - czyli szał bitewny, jeśli natychmiast nie ruszysz na wojnę, żołnierze zaczną bić się między sobą.

Post #5, autor: Adarius
napisany: 23. marca 2011, środa, 12:33
brak awatara
dziękuje za porady.
do Luty - jak przydzielić bohatera do oddzialu - jakoś go oddzieliłem a teraz za diabla nie chce się przylaczyć - ma inne uzbrojenie niż pozostali.

Post #6, autor: Piwosz
napisany: 23. marca 2011, środa, 13:15
awatar
Bohater jest samodzielnym regimentem. Nie dolaczysz go do innego regimentu, nie da sie, wiec jego uzbrojenie nie ma znaczenia. Do oddzialu natomiast przylanczasz go jak kazdy inny oddzial, oddzialy w pobizu > dolacz.

Post #7, autor: Kolank0
napisany: 23. marca 2011, środa, 20:59
awatar
pamiętaj: dołącz, a nie: połącz

Wyniki od 1 do 7. Przejdź do strony: 1