Najświeższe wątki:
Zasady gry
Teren
Wątek w temacie: Anima Solidus
Wyniki od 1 do 16. Przejdź do strony: 1
Jak u Was z terenem? U mnie kiepsko. Trzeba by jakiegoś górnika znaleźć, to się może poprawi...
Ja nie narzekam choć nie mam doświadczenia to zdaje mi się że nie jest źle :), Miasto niezależnych w okolicy, źródło przy wodzie na polanie no i jedna strona asekurowana przez jeziorko :) a na południu zaczynam zwidzać góry.
No tak to chyba bywa, że nowi gracze z reguły fajny rejon "wylosowują" :)
Chłopie, żyć nie umierać. Wykorzystaj to położenie, bo następnym razem może się już takie nie trafić.
Chłopie, żyć nie umierać. Wykorzystaj to położenie, bo następnym razem może się już takie nie trafić.
Cytat:
źródło przy wodzie na polanie
Wymarzony cel pielgrzymek plażowiczów. Hadrina-grasz w AS? Fajno..
A Czarny-ty tez robaczku-hehhehe
Może gram, a może nie :P
No chyba na gwalt potrzebujesz nowego swiata:) Graj chłopie- kazdy swiat musi miec swojego typa spod ciemnej gwiazdy...
No ale chyba nie ma potrzeby by było nas tam aż dwóch - szczególnie, że chyba jakiś niewielki ten światek
japkof podaj jakieś szczegóły charakterystyczne terenu tam gdzie jesteś :P Bo ja mam póki co mam duużo powodów do narzekania :P
Ciut mały ten światek Panowie, ledwo wychyliłem nosa z osady a już mnie haltują!
To się nie daj i haltuj pierwszy ;)
Cytat:
10. kopia ok. 15
wyglada ze ktos znalazl ciekawa bron:) To by był hitszot jak konny nagle wzbogacilby sie na tym etapie o 15 kopi:)
A Ty jako konny pewnie teraz chodzisz wokół swojego krzesła powtarzając jak mantrę: "Cholera, czemu to nie ja znalazłem te kopie" :P:P
e tam- ranisz mnie przypominajac mi wogóle o ciezkiej decyzji jaka musialem podjac:)
Post #14, autor:
von bati
napisany: 7. listopada 2007, środa, 00:09
zmieniany przez autora, 7. listopada 2007, 00:09
napisany: 7. listopada 2007, środa, 00:09
zmieniany przez autora, 7. listopada 2007, 00:09
Coś czuje w kościach że by chodził i powtarzał:
"Gdzie ja teraz znajdę te dodatkowe 14 koni";P