Wojna

Wątek w temacie: Dla początkujących

Wyniki od 1 do 20. Przejdź do strony: 1 2 3
Post #1, autor: Lisereys
napisany: 11. marca 2010, czwartek, 16:19
brak awatara
Witajcie, jestem nowicjuszem, gram od 4 dni, a już ktos mnie zatakował. Mój odział sobie poradzi, bo jest o 4 ludzi większy od wojska wroga, ale posłałem wsparcie, tylko nie wiem czy zdązy. Stoi to wojsko dwa pola dalej, i czy o 19 następnego dnia zdązy?
Bo wyliczyłem, ze zdązy tego samego dnia co bitwa przy wieczornym przeliczeniu, tylko nie wiem, czy jak wejdzie na pole o 19, to będzie mógł kilka minut pózniej wziaśc udział w bitwie?

Post #2, autor: Avathar
napisany: 11. marca 2010, czwartek, 16:22
awatar
nie weźmie udziału
Gdyby wszedł rano mógłbyś dołączyć go do bitwy.

Post #3, autor: Chudy Loco
napisany: 11. marca 2010, czwartek, 17:57
awatar
Lisereys - to, że Twój oddział jest o kilku ludzi liczniejszy nie znaczy, że wygrasz tym bardziej jeżeli mowa tu o dziesiątkach lub setkach żołnierzy. Najważniejsze jest wyszkolenie wojska. Twój poprzednik na tronie księstwa którym teraz przyszło Ci rządzić mógł słabo wytrenować wojsko, a co za tym idzie teraz możesz je stracić. Pamiętaj więc, że wyszkolenie jest najważniejsze i nawet jeżeli Twoi ludzie polegną nie zniechęcaj się! Na samym początku dostajesz możliwość zapoznania się z systemem bitewnym gry, ja dość długo czekałem na taką okazję ;) Wyciągnij jak najwięcej wniosków z tej potyczki.

Post #4, autor: Czarny
napisany: 11. marca 2010, czwartek, 19:27
awatar
Można jeszcze dodać, że Twoje wsparcie co prawda nie zdąży "wesprzeć" ale, wchodząc na te pole o 19.00 będzie mogło zaatakować nieprzyjaciela, gdyby temu udało się wygrać, bo on na tym polu na pewno będzie stał.

Post #5, autor: Andrazar
napisany: 11. marca 2010, czwartek, 19:56
zmieniany przez autora, 11. marca 2010, 19:56
awatar